۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
تعداد بازدید: ۱۷۸۱۴۵
کاپیتان تیم ملی در حالی قرارداد ۲ ساله با باشگاه پرسپولیس بست که هیچ بندی برای جدایی در صورت رسیدن پیشنهاد خارجی در آن قید نشده و یاسین سلمانی فقط و فقط باید به پرسپولیس و بازی کردن در این تیم فکر کند.
کد خبر: ۳۳۶۴۱

شرط مهم پرسپولیس برای جذب یاسین سلمانی

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، در نقل و انتقالات تابستانی استقلال و پرسپولیس مشتری یاسین سلمانی بودند اما رفتارهای کاپیتان تیم ملی امید کشورمان به گونه ای بود که باشگاه پرسپولیس کاملا عقب نشینی کرد.

در همین راستا خبری به گوش رسید مبنی براینکه یحیی گل‌محمدی به هیچ عنوان تمایلی به خرید کاپیتان تیم ملی امید کشورمان ندارد. خیلی‌ها شاید تصور کردند این عدم تمایل یحیی گل‌محمدی به فیلم  منتشر شده از یاسین سلمانی و به تمسخر گرفتن هوادار پرسپولیسی باشد اما اصل ماجرا چیز دیگری است. در حال حاضر پرسپولیس با ترافیک شدیدی در خط هافبک خود روبروست. میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، مسعود ریگی، سعید صادقی، امید عالیشاه، سروش رفیعی، محمد عمری، مهدی ترابی و حتی وحید امیری ۹ هافبک شناخته شده پرسپولیس محسوب می‌شوند.

استقلال اما به دلیل کمبود بازیکن باز هم پیگیر یاسین سلمانی شد و جواد نکونام نیز بارها به باشگاه اعلام کرد به کاپیتان تیم ملی امید نیاز دارد.

همچنین گفته شد اولویت یحیی گل‌محمدی نیز خرید مهاجم گلزن و ششدانگ است و جذب یاسین سلمانی فقط ترافیک خط میانی پرسپولیس را شدیدتر می‌کند. بر همین اساس سرمربی پرسپولیس به هیچ عنوان به دنبال خرید بازیکن فصل گذشته سپاهان نیست و شهریار مغانلو را به سایر گزینه‌ها ترجیح می‌دهد اما...

با توجه به اینکه یاسین سلمانی سهمیه بزرگسالان پرسپولیس را پُر نمی‌کند ورق برگشت و یحیی گل‌محمدی به خرید این بازیکن رضایت داد به شرطی که حداقل این قرارداد ۲ ساله باشد و بند جدایی و ... هم نداشته باشد.

فراموش نکنیم یاسین سلمانی در مصاحبه‌ای تلویزیونی اعلام کرده بود که اولویتش بازی در خارج از کشور است. این بازیکن به همین دلیل از مدیر برنامه‌هایش که اهل هلند است، درخواست کرد تا مقصد مناسبی برای او پیدا کند اما موفق به رسیدن به این هدف نشد.

گام دوم کاپیتان تیم ملی امید عقد قرارداد با باشگاهی ایران و گنجاندن بند جدایی به شرط رسیدن پیشنهاد خارجی بود. شرطی که ظاهرا یک تیم شهرستانی پذیرفته بود اما پرسپولیس نپذیرفت و در نهایت هم یاسین سلمانی تصمیم گرفت سرخپوش شود.

کاپیتان تیم ملی در حالی قرارداد ۲ ساله با باشگاه پرسپولیس بست که هیچ بندی برای جدایی در صورت رسیدن پیشنهاد خارجی در آن قید نشده و یاسین سلمانی فقط و فقط باید به پرسپولیس و بازی کردن در این تیم فکر کند.

برچسب ها: یاسین سلمانی پرسپولیس نقل و انتقالات پرسپولیس نقل و انتقالات لیگ برتر
ارسال نظر
آخرین اخبار